tag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post7744424186722672974..comments2022-04-03T06:39:32.902+03:00Comments on 2008 - 2012: Flandria Päevik - II osaJuhanhttp://www.blogger.com/profile/00433394865173788065noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-71760687530400307812009-04-01T00:04:00.000+03:002009-04-01T00:04:00.000+03:00Ja kõik see jutt viib meid valgusaastate kaugusele...Ja kõik see jutt viib meid valgusaastate kaugusele tõsiolulisest...Juhanhttps://www.blogger.com/profile/00433394865173788065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-19710107843150117692009-03-31T22:50:00.000+03:002009-03-31T22:50:00.000+03:00No see usuteema on mulle lihtsalt saeraamist tutta...No see usuteema on mulle lihtsalt saeraamist tuttavam. Vabandust muidugi aga nii on välja kukkunud :D<BR/><BR/>Aga võibolla see, mis sulle näib shõuna on selle tegija jaoks lihtne eneseväljendus. Ta lihtsalt oskab ainult nii. Päris siiralt kohe.Rainerhttps://www.blogger.com/profile/15327014235814976902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-30337054592133659182009-03-31T22:14:00.000+03:002009-03-31T22:14:00.000+03:00Eks siin ajaveebis määrab minu S(piritual)Q , mill...Eks siin ajaveebis määrab minu S(piritual)Q , millega vaimsust mõõta.<BR/><BR/>Aga, miks Rainer näiteks ei postitanud kuhugi mujale teemasse järgnevat kommentaari:<BR/><BR/>Saeraam on siiski pisut keerulisem. Ka kloostris leiab neid, kes pole läinud sinna millegi eest põgenema, vaid kes ei leia mujal oma Saeraami leiutamisele asu. Võimalik muidugi, et end tühjendades pöörduvad nad tagasi selle saeraami juurde, mida alguses liialt lihtsaks või üleliigseks pidasid. Aga nii see elu käibki.<BR/>Kas postmodernistlik inimene, kelle jaoks pole ükski saeraam absoluutne, saab üldse esitada absoluutse väite kellegi saeraami ekslikkuse kohta? Kas see, mis meile näib valelik saeraam, ebasiiras saeraam jne pole lihtsalt teistmoodi saeraam, mida me ei mõista?<BR/><BR/>Tuli meelde FP peatükk lihtsusest ja keerulisusest, ehk üldiselt toimib vaimsuse fetish, eelmodernsel ajal vaimsuse monopol, mida siis müüdi indulgentsidena. Selleasemel et näiteks W moodi istuda nagu koer ja mediteerida ehk olla absoluudiga ühenduses ilma kellade ja viledeta tähtustatakse ning kuulutatakse, kamandatakse ja organiseeritakse selle kallal ning tulemuseks on võõrdumine.<BR/><BR/>Kes juba mingit showd teeb, on ebasiiras.Juhanhttps://www.blogger.com/profile/00433394865173788065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-30509720601087263362009-03-31T19:55:00.000+03:002009-03-31T19:55:00.000+03:00Paratamatus ja reaalsus on see, et me kõik kekkame...Paratamatus ja reaalsus on see, et me kõik kekkame aegajalt absoluudipädevusega. Selle eitamine on liialt absoluutne ja ennast teistest paremaks pidav ;) Kõrvalseisja jällegi peab arvestama sellega, et tema tegelik absoluudipuue teeb ta suuresti võimetuks pädevalt kvalifitseerima teise inimese tegelikke püüdlusi ja eesmärke.Rainerhttps://www.blogger.com/profile/15327014235814976902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-44939584343668451672009-03-31T19:37:00.000+03:002009-03-31T19:37:00.000+03:00Ma arvan, et ideaalis võib postmodenne inimene hül...Ma arvan, et ideaalis võib postmodenne inimene hülata postmodernismi ja elada õieti - tasakaalus, pidepunktideta, kilekottide, tootemite, vihata. Absoluut aga on väljaspool meie, surelike kättesaamist - kes sellega kekkab, on teeninud ära väikse lõua.Juhanhttps://www.blogger.com/profile/00433394865173788065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-67521992053227590312009-03-31T18:44:00.000+03:002009-03-31T18:44:00.000+03:00Elu on siiski pisut keerulisem. Ka kloostris leiab...Elu on siiski pisut keerulisem. Ka kloostris leiab neid, kes pole läinud sinna millegi eest põgenema, vaid kes ei leia mujal oma vaimsetele huvidele asu. Võimalik muidugi, et end tühjendades pöörduvad nad tagasi selle juurde, mida alguses liialt lihtsaks või üleliigseks pidasid. Aga nii see elu käibki.<BR/>Kas postmodernistlik inimene, kelle jaoks pole ükski tõde absoluutne, saab üldse esitada absoluutse väite kellegi tõekspidamiste või eluviiside ekslikkuse kohta? Kas see, mis meile näib valelik, ebasiiras jne pole lihtsalt teistmoodi mõtteviis, mida me ei mõista?Rainerhttps://www.blogger.com/profile/15327014235814976902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-19590886512933506952009-03-30T23:56:00.000+03:002009-03-30T23:56:00.000+03:00P.S. Soovitaks kõigil vähem mõelda, istuda nagu ko...P.S. Soovitaks kõigil vähem mõelda, istuda nagu koer maas seni kuni ka ühtegi arukat mõtet enam peas ei liigu..<BR/>Siis tolm kampsunilt maha pühkida ja tagasi mõtetesse-mõtetusse kukkuda. <BR/>Wau.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-68549066944990096132009-03-30T23:17:00.000+03:002009-03-30T23:17:00.000+03:00Sa mõtled see viimane vanamees või?Sa mõtled see viimane vanamees või?Juhanhttps://www.blogger.com/profile/00433394865173788065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936059227646911067.post-36637573804179931562009-03-30T23:14:00.000+03:002009-03-30T23:14:00.000+03:00UH!-UH! Jakobson ise kõnele..;)W nagu WiglaUH!-UH! Jakobson ise kõnele..;)<BR/>W nagu WiglaAnonymousnoreply@blogger.com