10.02.09

Triigi mõisa renoveerimise seisust 4/100


See, mida ma täna nägin, juba meeldis mulle. Tegelikult oli eile, imeilusal esimesel kevadpäeval Tarkovsky Triigi mõisas kohal, ehk läbi katkise katusekelba sulas lumi läbi mitme korruse saali põrandale, sädelevate veepiiskadena ereda päikese paistel - pilti aga ma ei teinud, seda tegin täna. Enamus ruume on juba koristatud, umbes pooled vahelaed maas, täna võeti maha ka katkise kelba pealne eterniit. Loodan, et homme ei lähe veel suureks lumesajuks, et saaks koormakatte sinna peale tõmmata. Parem, kui seda teha enne võimalikku ülehomset lumetormi. Järgnev ahi oli enne rämpsu taga:

Ahi saalis:

Ning viimaseks üks super katusevalgustusega teise korruse saali vaade, ilmselt tulevikus sama haruldane, kui vihm esimese korruse saalis, millest mul aga pilti pole:

2 kommentaari:

Juhan ütles ...

tuli privas üks tagaiside:

Kogu selle negatiivse eelarvejama ja teemade, et kas paneme Harmi kooli kinni või on terve valla pankrot - taustal tõeliselt positiivne uudis, et Triigi mõisa renoveerimistööd käivad. Kindlasti teeb see eriti Triigi küla rahval tuju rõõmsamaks, koos teiega seal peaks rõõmu tundma terve meie kant :)
PS: kas mul on õigesti meeles, et Sul on veel avaldamata artikkel Triigi mõisa tulevikust? Et mis seal siis saama hakkab? Mingi peen hotell?

Juhan ütles ...

artikliteseeria on veits toppama jäänud jah, kuidi seal avaldan tulevikuperspektiivi oma mätta otsast. Tegelik äriplaan on muutmisel - 2007. a oma veits buumiaegne.