28.03.09

Stihl 070 - mis on kesta all?

Stihl viis osa kettsaagide tootmist Hiinasse seitsmekümnendatel aastatel, ma ei suutnud välja surfata, milliseid mudeleid täpselt seal hetkel tehakse, aga tol ajal viidi kindlasti punalipu riiki euroopas aegunud 070 tootmisliinid. Kes teab, kas osavad hiinlased on need liinid kopeerinud või kasutavad intellektuaalomandit põhuks pidavad tüübid aegunud 070 liine - tulemuseks 070 koopiasae identsus õige 070 saega, väljaarvatud muidugi logo. Kui koopiasael eemaldada korpuse detailid, saame näha kvaliteetseid detaile, nende identsust originaaliga on tähendanud ka saefoorumlased Austraaliast ja USAst.


Kõige eriskummalisem detail on Hiina koopiasael Itaalia siduri kasutamine, veotähik siduriga on kohalikust saekaubandusvõrgust täiesti saadaval.

Eesti koopia 070 kogukond ei ole omale veel Orkuti, Facebooki ja Twitteri kommuuni rajanud, kuid antud sae populaarsus on siin olemas, sellest väike tsitaat ja video:

No-nii , kuna näpud sügelesid siis kiskusin super-hyper-070 starteri ikka lahti, Raaaaisk sealt lendas mingi 3 meetrine china drägon-vedru nagu ehitusmehe möödulint välja ja oligi puuuuuks.. Tund aega ja sain drägoni purksi tagasi, töötab vähemalt samahästi kui Stihl, kui vaja spetsialist siis.. Yits tasuta nipp; leota starterit nats bensupotis ja/või lase Mossi-Wussi , tee talle füüsilisi harjutusi sisse/välja. Asi selles hiinamannid on vedru ja kogu starteri mingi pasa-masloga kokku mäkerdanud mis meie põhjamaises kliimas toimib pigem liimi kui davotina, sellest see aeglane tagasitõmme ja muud käivitus hädad..




Suurt turgu sellisel antiiksael siin kindlasti ei hakka olema peale nende paari isendi, mis siia tootenäidistena on tilkunud, Hiinast saab konteineritäie 070 kätte 200 taala saag, nende jõul saaks paarisaja kilomeetri raadiuses kõik põlispuud maha võtta, nii et pole kõige parem äriidee.

Kommentaare ei ole: