16.10.09

KOV valimised Kõue vallas, SDE infoleht



Sotsid said lõpuks maamärgiga maha ning mitte viletsaga. Mis või kes mulle üldse meenub SDEga seoses? Kõigepealt muidugi Gerd Tarand - esimene blogija, kes võeti Ajakirjanike Liitu vastu. Siis tuleb tükk tühja maad ning seejärel meenub president, kes kunagi ka vist sots oli ja seejärel tuleb täiesti must maa. Sotside lehe teiselt leheküljelt leiab Jüri Pihli pöördumise, no oli vist selline mees ka.

Mul on vist vaja kusagilt raudrüü või vähemalt kiiver evida, sest ma kujutan ette, et enamus mitte-sotse hakkavad mind Lauri Ligi peakonsultandiks pidama - mehe esikülje jutul on konkreetne sõnum - igale külale külavanem (meenutame tema eelmist artiklit, kus ta väitis, et mõnedes külades on isegi külavanem valitud)! Aga see on hea ja tõhus sõnum.

Muudest lehe juttudest kumab läbi, nagu toimuks vallas vähe kultuuriüritusi - mul on hoopis teistsugune probleem - ei jõua pooltele üritustele, kuhu võiks minna, lõviosa nendest Kõue Rahva Majas. Oktoobris tuleb Kõuele 2X Liivi auhinna laureaat, üks Eesti esipoetessidest, Ardut peaks väisama Konnula Contra, allakirjutaja kunagine bändikaaslane ülikooliaegsest taidlusgrupist "Ilutoojad". Muidugi tehakse seal, kus ja kuhu kutsutakse ehk kus on juba tegijad pead ühendanud. Ma oleks kindel tulija näiteks Ojasoo mõisa, kui seal kunagi midagi toimuma hakkaks - ei ole minu jaoks kauge. Et aga kuskil midagi teha, tuleb kohalikel tõesti palju vaeva näha ja kompromissidele jõuda.

SDE leht saab minu poolt 10p kujunduse eest (2p läheb tühja ruumi arvelt maha), väga hea on näha valitavate nägusid lühikirjeldustega - teistel parteidel on pooled nimed nagu kusagilt tuttavad, aga ei tea ka täpselt. SDE kandidaatide kohta arvasin algul sama, selgub aga, et on küll, keda valida, kui keegi peaks tahtma SDE poolt hääle anda.

Kui ma tahaks valida SDE hulgast, oleks valik päris keeruline - Jaak on ettevõtja, keda olen 2 aastat tublisti toetanud - Äksi saekaater on usaldusväärne ja lähim minu jaoks, Merike aga paistab olevat ainus kandidaat sel valimisel Triigilt, allakirjutaja kodukülast.

Kommentaare ei ole: