24.10.08

Euroopa edetabelites ehk Google salaelu

Avastasin vahepeal, et kui ma lülitan arvuti otse lampraadiosse, millele olen omakorda kinnitanud segumasina satelliitside vastuvõtuks, saan guugeldada ja häkkida otse, ilma infot perfokaartidele eelnevalt trükkimata. Aga võibolla vajutasin ma mõnele valele arvutiklahvile, sest sain just teada, milliste otsingute kaudu minu ajaveebile juhtutakse:

1 28% detektoristide foorum 9
2 14% saekaater 9
3 10% saeraam 6
4 6% keevitus 32
5 5% palgi saagimine 5


kusjuures % märgib protsenti kogu guugli otsingutest, millega minuni jõutakse, järgneb otsisõna ning viimasena tase ehk feim, mitmendana mind antud märksõna puhul kuvatkse. Jättes eemale esimese, detektoristide foorumi, millest möödaminnes kirjutasin, on järgmised väga töised ja konkreetsed teemad.

Mis on aga fraas, millega ma terve guugli poolt kogutud internetis teisele kohale platseerun?

10 2% husqvarna tühikäigu pöörded 2

Ja, minule suureks üllatuseks, ka lugejale lohutuseks, võib just minu blogi osutuda uueks eesti skype iks, sest just seitsmendaks eesti skype iks google mind peab!

12 2% eesti skype 7

Mida ma ise kirjutaks internetti, et leida oma blogi? Ma arvan, et see oleks

20 2% (estonia|eesti|pagana) "mart anderson" 107

sest just nii tehes, leiate end siitsamast vaid sajaseitsmendale otsingutulemusele vajutades. Kindlam on üldse mitte guugeldada.

Kommentaare ei ole: