Tere isand Juhan.
Vabandan, et minu meespere ei osanud tookord mäekülje kuuske näidata , ent kahjuks olid juba läinud kui kohale jõudsin ja telefoni numbrit polnud kaasas. Sel laupäeval üritame tütre ja papiga tulla kuiva ilma korral ulukitõrjet tegema. Peaks ka tormi kahjud ja Vepi olukorra üle vaatama aga päev jääb alati lühikeseks .
Kas tead kedagi, kes vajaks käsijuhtimisega invazasi. Meil on ära anda minu isa 7 aastat seisnud punane masin. Kas ta mootor on nõrgem kui Sinu meisterdatud kärul? Katusel on raam. Äkki kõlbaks järelkäruks? Kaks aastat on Lillekülas väljas seisnud, varem sealsamas garaazhis. Võtsin romuärikatega ühendust ja need viivad ära kui muid huvilisi pole. Seal Kadja teedel ja põllul oleks nii hea müristada kuid linnast tulekuks on vaja heli summutajat ja teisi investeeringuid maantteel sõitmiseks. Kui Sina meisterdaks sellest käru, siis milline tuleks hind?
Palun mitte solvuda ega pahaks panna minu küsimust, aga sinu metsakäru on tõesti unikaalne,,leonardo".
Kõike rõõmsat Sulle!
A
Tere Tere linna-isand,
Sel laupäeval, peale ulukitõrjet, loodan, et Tead, et olete oodataud Kõue Rahva Maja avamisele http://kyladeselts.blogspot.com/
Ma võin veidi ringi vaadata, kas on huvilisi invakärule, ise kahtlen, kas amortiseerunud vene inva tehnikaga kannataks metsa all ringi sõita, ise pole mootori remondis tugev ja ei ole evinud veel endale keevitust (mulle pakutsake praegu keevitus komplekt pluss koolitus 2000.-), nii, et käru disainimises mind praktiliselt kasutada ei saa (võib muidugi puust kasti peale teha.) aga Sul läheks vaja kedagi vanatehnika restaureerimishuvilist, mitte eksperimentaalliideste spetsialisti.
Oma metsa/põllutöö/kelgu/talutehnikaga olen leidnud palju andunud imetlejaid, loodan, et parimad projektid on veel ees (vara rääkida, mitu rauda tules masinate alal).
Peale tormi on mul ligemale tekkinud palju saetavat, Kadjale ei plaani lähiajal tulla (kindlasti kunagi hiljem).
Kirja manusena kaasas üks tõhus "karuäke", hää liides raplamaalt, sobib laevamastide metsast välja tirimiseks. Kui just maa-mõisa ei restaureeri, siis igapäevaselt selliste mõõtmetega palki vaja pole.
Juhan.
3 kommentaari:
Kui ma ei eksi siis mtz-05(pildil) peakski olema invakäru mootoriga.
Et kui nii , siis oleks huvi kyll.
Jälle kahju kui romu-rotid ää viivad nagu Tootsi kapsaraua.
Kui tulen sinnakanti siis äkki kaeme perra?
Uhke mtz-05 omanik.
Tere Juhan.
Olen mõlemat kõnealust masinat mitu aastat pidanud - nii sapperit (ZAZ) kui aiatraktorit MTZ-05.
Maamehele on sapper, kui ta kere just rooste läbi suremas ei ole, igati vääriline metsas kolamise sõiduriist. Läbivuse koha pealt teeb ta paljudele tänapäeva linnamaasturitele silmad ette.
MTZ-05 mootoriks on vene UD-15, millel on 1 sapperi silinder, samas tehti sapakaid väga erineva mootori võimsusega (27Hj, 40Hj, 50Hj), millede silindrid olid erinevas mõõdus. Invasapper on klassikaliselt 27Hj. Kui Sul endal huvi pole, siis hinges pesitsev nostalgia tekitab minus endas soovi seda riistapuud lähemalt kaeda.
Aitäh tagasiside eest, inva saps hetkel bronnitud.
Postita kommentaar