
Järgenvalt toon ära tabeli, millest oli huvitatud kohalik NEVA edasimüüja, viimati olid paraku Subaru motsi baasil traktorid out of stock, imho on tegu paremate pillidega, kui BriggsStrattoni või vene mootoriga isendid.
parimad rattad lumelükkamiseks, edetabel:
1. KÕRGED TEISE MULDAMISE RATTAD!!!
2. neva rummule monteeritud kettidega M3MA(mosse) rattad
3. topelt originaal rattad
4. ühekordsed originaal rattad
ei saa lund lükata:
madalad (õõnsad) raudrattad

Lumetuisu testivõitja, kõrge raudratas (ülal pildil) on tõsi küll ebaefektiivne õhukese lumega ja näiteks asfaldi peal, mida raudnagad tõenäoliselt kahjustavad, sügava lume puhul aga on nende pidamine parim. Avastasin eile veel ühe tõhusa lumelükkamisviisi, nimelt kahekordsed originaal kummirattad ja keskmine (aeglane rihm, 2. käik) käik - nii ei jää kumminagade vahele lumi tänu tsentrifugaaljõule kinni, lükkamine toimub hooga, ka väikese trenni saab kätte, saha taga joostes:

Sahaks kasutan eelpoolmainitud diileri poolt pakutud neva originaalvarustust, konkreetne isend on küll kuskil mujal venemaa nurgas kokku keevitatud, sellel olev kummiriba purunes juba esimesel lükkel, selle asendasin leitud suure lumesaha äramurdunud kummikaitsega, kärab kenasti. Selle aasta novembrituisust toibusin antud masinate abiga, tänu vallale:

Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar