23.07.09

Päevalehtede marginaliseerumisest blogijate kasuks, Põhjaka kokkade näitel

Nüüdseks on paberväljaannete surm jõudnud ka Järva Teatajani (meelega ei lingi), mõni nädal tagasi oli netiväljaandes lugu Põhjaka kokkadest, mida sai lugeda vaid väikse jupikese, edasi tuli tellida ajaleht. Kuna ma olen esialgne, neljas, ehk esimene Põhjaka kokk, siis mingi vanapaberi tellimine oma nooremate kolleegide tegudest kõne alla ei tule, ilmselt ei viitsi ma seda ka raamatukogus lugeda, (nagu oleks tõesti mingi infokriis käes), aga loo moraal on hoopis teine - Järva Teataja olematu lugu ei jõua ka otsingumootoritesse, sest seda lugu lihtsalt ei ole ning otsimootorid upitavad Põhjaka kokkade teema skännimisel hoopis minu ajaveebi. Aitäh, Järva Teataja ja Norra rumal raha (nüüd öelge muidugi, et klikkide arv ei olegi enam tähtis)!

Paberpäevalehtede tulealustuseks ostmise asemel prindi värviliselt välja järgnev pinnalaotus, lõika see välja ning kleebi kokku - edasi oota kevadet 2010, mil Eesti esirestoran uksed avab, nämm:

3 kommentaari:

Gert ütles ...

Avrstades, et Postimees koos Eesti Meediaga nii iga poole aasta tagant oma strateegiat muudavad, ei imestaks ma üldse, kui varsti sisu veebis jälle saadaval oleks.
Teineasi on see, kas kogu paberlehe sisu eest peab hakkama ka raha välja käima või ei.

Juhan ütles ...

Tagantjärele veebist paberlehe uudiseid lugema... nojah. See, et peab raha välja käima sisu eest ei huvita mind üldse - ma ei käi seda välja.

Anonüümne ütles ...

Nonii, Harju-Juks, endine Järva-Juks, loodame, et su ootused esirestorani suhtes pole asjatud. Ja selline pabermõis on me Vodja köögis tähtsal kohal. Aga pärismõis, see on juba hoopis erinev sellest, mida kokku saab kleepida. Aasta lõpuks oleme usutavasti valmis, hakkame talvel tasapisi söögikohaga katsetama, ja siis, kevadel...
Joel, üks kolmest ametlikust