14.08.09

BS või uue generatsiooni spämm?

Ma ei oskagi midagi öelda järgneva maili kohta, mille just avasin. Mis lugeja veebivorm, kust nad minu aadressi on saanud?

Kas järgmisena võib oodata kirja stiilis "Hei, oled kriitiliselt kirjutanud oma blogis ajakirjandusest ning sul on elada jäänud pool päeva"?

See on muidugi eriti, ma ütlen ERITI kõva sõna, kui klassikalise ajakirjanduse õppejõu ligi kaks nädalat tagasi kribatud artikli link mulle personaalselt saadetakse.

Või on tõesti klassikaslise ajakirjandusega nii ühel pool, et iga kriitiline 50 lugejaga päevas ajaveeb saab omale meeldetuletuse juhi, õpetajate ja klassiklalise ajakirandusõppejõudude poolt, kuidas peab blogima

U S K U M A T U !

Kui minu teooriad ei pea paika, siis palun kommenteerige seda absurdi.




from EPL lugeja
to juhan
date Fri, Aug 14, 2009 at 3:49 PM
subject Eesti Päevaleht - sinu sõber soovitab artiklit

Tere, Juhan!

Eesti Päevalehe lugeja nimi soovitab Sul lugeda EPL artiklit "MART RAUDSAAR: Blogosfäär ja Twitter kui moodsa aja tulivesi"

Va­na fi­lo­soo­fi­li­ne kõnekäänd „mõtlen, tä­hen­dab, olen ole­ma­s” näib jää­vat ühe mood­sa­ma var­ju – „kom­mu­ni­kee­rin, tä­hen­dab, olen ole­ma­s”.
http://www.epl.ee/artikkel/474775

hei, oled oma veebis kirjutanud kriitiliselt klassikalisest ajakirjandusest, tõstes esile blogijaid. nüüd klassikalise ajakirjanduse õppejõud tahab vett peale tõmmata blogijatele?
nimi
--
Selle uudise saatis teile EPL.ee lugeja omal algatusel veebivormi kaudu

1 kommentaar:

Hongmees ütles ...

Ma arvan, et selle Pillandi kommentaari võid ära koristada. See ei ole tõsiseltvõetav. :) Ma saan selliseid teinekord mitu tükki päevas.

Artiklit ennast ei oskagi kommenteerida. Võtsid selle ise kenasti kokku lausega: "Või on tõesti klassikaslise ajakirjandusega nii ühel pool, et iga kriitiline 50 lugejaga päevas ajaveeb saab omale meeldetuletuse juhi, õpetajate ja klassiklalise ajakirandusõppejõudude poolt, kuidas peab blogima."

Ma ise hindan Soometsa ajaveebi sisulise kui keelelise poole pealt keskmisest paremaks. Jõudu Sulle!