15.03.09

Tagasisidest

Olen saanud tagasisedet nii seni avaldamata kui postitusterägastikus asetsevate kommentaaride, kui meili teel, laiv kommentaarid ei lähe arvesse, kuna neid ei viitsi ju kirja panna. Avldan siinkohal kolm:


Tere ja jõudu Juhan

Jõudsin lõpuks Juhani-blogi ja külaleheküljed läbi uurida Väga kasulik ja minu silmaringi põhjalikult avardav materjal Kõue-Triigi ja ümbruskonna külade mineviku ja tänapäeva kohta
Mulle meeldib kohalugude käsitlemisel filosoofiliselt rahulik ja tasakaalukas kirjapanek, kus vett pole ollagi, on vaid tummised faktid ning nende isikupärane tõlgendus. Jõudu ja head sulejooksu Sulle!
Muidugi olen internetis Kõue Kuulutaja üsna järjekindel lugeja ning olen sealavaldatud nn jahindusalased mõtteavaldused läbilugenud. Soovin jõudu Kuulutaja kokkuseadjatele ja tema autoritele!
Jõudu ja tervist sulle!


Rein-Aksel Oras

---------------------------------------------------------


Tere Juhan!

Leidsin juhuslikult (oma üllatuseks) netiavarustest selle põhjaliku lehekülje mis kajastab Triigi mõisa lugu. Isklik huvi mõisa vastu ilmneb selles, et meie pere oli viimane Triigi mõisa omanik (Juhan Niguli järeltulijatena). Minu vanaisa Arnold Nigul (viimane elukoht Viimsis) suri täpselt aasta tagasi, kuid minu vanaema Vilma Nigul 87a. teab jutustada Triigi mõisast nii mõndagi. Ise käisin eelmisel suvel mõisa perega vaatamas ja meie südamesoov on, et see pärand säiluks ja taastataks. Tore, et tegeled asjaga ja jõudu edaspidiseks!

Tervitades

Maarja


---------------------------------------------------


I am very honored to see that the house of several generations of my family is being renovated. It is with great interest that I hope to follow the evolution of them !

Alexandre Vautier-Kotzebue (vautier.kotzebue-ÄTT-gmail.com)

Généalogie de la famille KOTZEBUE et familles alliées

Kommentaare ei ole: