19.07.09

Stihl 070 Eesti juhtivas finantsportaalis



Legendaarne, ülisuur ühemehemootorsaag, mida valmistatakse aastast 1968, on jõudnud LHV panga foorumisse, paraku numbri 073 all (tsitaadis parandatud): Rubriigis "Zeitgeist - keelatud film USA-s - vapustav paljastus rahast ja usust" võtab sõna kasutaja Offf (tsitaat):

Sest need riistad on "lõpuni valmis" oma ökonishis täisulikud ja mingit erilist arendust ei vaja.
Küll ma olen kuulnud palju ohkeid stiilis: "Küll 5110 oli hea telefon, pommi ja pannikindel". Paraku ei suuda NOKIA vähemalt hetkel pakkuda mitte ühteigi sellist lihtsamapoolset "kuulikindlat" telefoni. Asjad on kohati "over engineered"

Kui seda survet asju üle bloatida ja üle arendada pisut tagasi võtta, siis tuleks uued mudelid peale siis kui tõesti midagi olulist uuendada on, mitte seetõttu, et nüüd on parem ussimäng.
Ahjaa, ports "lõpuni valmis" tooteid:

Winchester Model 1894
Honda Super Cub (Maailma enimvalmistatud mootorsõiduk, muide)
Stihl metsasaag 070 (täpse numbri olen kahjuks unustanud, kuna ei puutu selle alaga palju kokku) (Stihl ise seda metsasaagi enam ei tee, aga hiina kloonitootjad vorbivad siiamaani)
McDonnell Douglas DC-03

Kindlasti on veel tervet ports selliseid h2id, lihtsaid ja töökindlaid asju, mis ei vaja ei parendamist ega parandamist. Paraku arvab tootja marketingiosakond tihitipeale teisiti.
Kusjuures, ma olen oma elus kohanud ka seadmeid mille uuem mudel ongi vanemast kehvem, kohati jääb mulje, et teatud detaile on tehtud NIMELT viletsamaks, sest "no kolme aasta pärast on normaalne inimene niikuinii moraalselt valmis uut ostma, võtke kestvust vähemaks"

Kommentaare ei ole: