EW aegne - üldmüttamiseks hea, paarkümmend kilomeetrit koduraadiusest eemal kenasti peal, ka Rõõsa kaitseala, isegi üks Tagametsa:
Tõeline ajalookaaride gurmee-kuningas - 1820. hof Kau palkteede ja muinaskohtadega, järgneval kaadril NW-SE kulgemas tee Palalt Nõmmele, edasi pelgupaikadesse rabas, kursor 200 aasta vanuse palktee jupikese peal, kus Rävali jõulukuuse akstsioon toimus (mudas):
Verstakaardi tükk NE Loosalu järvest kuni SW Järvakandi mõisa maadeni - abiks Raplamaale sattudes:
Ning lõppu üks üldkaart, muinas-Eesti haldusjaotusega, kas tulevased suurvallad?

GPS on saanud laiatarbekaubaks nagu hambahari või taskulamp, turismiteenus - kas siis jalgsi, jalgrattal või maasturil, orientiiriks suunav GPS on sama tavaline nagu burgerrestoranis käimine, kui paljud teenusepakkujuad aga kasutavad ajaloolisi kaarte põhjana?
1 kommentaar:
Sõitsime kord Raplamaalt Põlvasse.
Peale Viljandit oli valida selleks mitu teed. Soovitasin oma kogemustest lähtuvalt valida suhteliselt autovaba ja hea asfaltkatega vahelduva maastikuga tee. Autojuht eelistas GPS-i soovitatud lühemat ja kiiremat teed, kuna GPS arvestas sõiduaja sisse asulad ja kiiruspiirangud.
Paraku ei arvestanud GPS aga seda, et autojuhid ei täida 100% neid piiranguid, ehk sõidavad kiirmini kui lubatud. GPS ei suuda arvesta ka maastikuga. On ju suur vahe kas sõita kuskil võsavahel või vahelduvas maastikus, kus kord on põldu, küla, kirikutorne.
Postita kommentaar